Saturday 28 January 2012

January mean.....

January mean banyak idea nak bercerita. Adeh, setakat hari ni dah 2 post dah dibuat & ini yang ke3. Banyak plak la idea ni nak menulis. Oke, ini di kala banyak idea, kala tak ada idea, hampeh je. Tak istiqomah!!!

Blog ni memang tempat untuk dicurahkan segala yang ada di minda. Mengarut2 pun jadilah asal tak berlegar2 di kepala dah. Dah tak ada orang nak luahkan, sinilah tempat yang paling bagus nak luahkan. Bagus jugak ada tempat nak tulis cam ni. Nak sumpah seranah pun dia tak balas balik. kihkihkih!!!

Yang bacanya aku jugak. Alah ada je seorang follower yang tak dijemput tu...kira dia ni invisible jelah. Macam tak tahu si chu yang sentiasa weng sikit. 

Adoi, apa punya post ni. Ni gara2 terkejut beruk sebab berjumpa dengan bekas banduan tadi kot ni. Adeh, jangan la ingat dia. & jangan la terserempak ni. My vehicle just motor buruk Honda tu je. Kalu naik kereta kebal, leh jugalah kalau dia nak buat sesuatu tak elok, diriku ini melenyek dia dengan roda kereta kebal tu. huhu!!!berangan tak pernah abis. Tapi memang takut serta merta ni. 

Ya Allah, ampunkanlah insan itu. Jadilah dia orang yang beriman. Jangan la dia membuat huru hara kat kampungku...Amin Amin Amin....

No comments:

Post a Comment