Friday 25 May 2012

again...gagal lagi!!!


No. Kad Pengenalan:  840414035118
Nama Penuh:  FARAH ANIDA BINTI MAHMUD


Dukacita anda GAGAL ujian yang telah diadakan pada 14/04/2012.

Again. Entah kali ke berapa. Emm i'm not sad. Really do. Syukur, sebab dulu, pernah rasa give up dengan diri sendiri bila gagal macam ni. Rasa tak nak berdoa & tak nak berusaha. So bad of me!!! Masa tu masih tak matang lagi. But now, after reading lots of motivation books, i can overcome this feeling easily. This's not my 'rezeki'. Buat la cam ner pun, so bukan rezeki. So no need to melolong or melalak cam tak cukup ruang nak bernafas kan. Kadang2 rasa cam petunjuk dari Allah. Goverment is not my career. Sebab semuanya gagal. Or maybe sebab aku tak berusaha keras, makanya gagal. But what is the best for me???really believe that, something good will be mine. Tapi kenapa still blur??What is the best for my career. Allah, berilah petunjukMU........

No comments:

Post a Comment